Ayam Berlada Cili Hijau Chow Kit

Tutorial Memasak Ayam Berlada Cili Hijau Chow Kit

Dua hari berturut2 buat menu sama tapi kali ni Kjee guna ayam. Bukannya apa..semalam ada fren tanya samada boleh guna ayam. … Kjee pun mohon Unclepali singgah di Chow Kit. Tujuan nak beli daun selasih. … Tadi Kjee guna cili api hijau jer sebab tak ada stok. Kalau ada yang merah atau campur sikit cili hidup, lagi cantik warnanya. Kjee …

Ayam percik ini sangat sedap walaupun tak seindah gambar. Hahaha Ayam Percik Kelantan terdapat 2 jenis, ada yang berwarna putih dan ada yang berwarna merah. Jika sukakan sedikit rasa pedas, sediakanlah ayam percik berwarna merah. Sebenarnya susah untuk memdapatkan ayam percik Kelantan di sini kecuali di Restoran Jaring dan Restoran MZ di Chow Kit.

Santapan Senjaku | Ayam berlada cili hijau chow kit memang saat ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, mungkin salah satunya sobat. Sebagian orang memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar maupun video untuk dijadikan contoh salah satunya dalam memasak, dan sesuai judul postingan kali ini admin akan membahas tentang panduan cara memasak Ayam Berlada Cili Hijau Chow Kit.

Jika dirasa postingan blog ini bermanfaat suport kita dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga mem-bookmark halaman blog ini dengan judul gunakan Ctrl + D untuk perangkat komputer dengan sistem operasi windows atau Command + D untuk perangkat komputer dengan sistem operasi dari Apple . Bila Anda menggunakan smartphone , Kamu juga bisa gunakan menu laci dari browser yang anda pakai. Apakah itu sistem operasi Windows, Mac, iOs atau Android, Anda akan tetap dapat men-download gambar menggunakan tombol download.